ՀՀ ՛՛Ինքնակամ կառուցած շենքերի, շինությունների և ինքնակամ զբաղեցված հողամասերի իրավական կարգավիճակի մասին՛՛ օրենքի պահանջները կատարելու և քաղաքացիներին այդ ուղղությամբ մատուցվող ծառայությունների որակն ու արդյունավետությունը բարձրացնելու նապատակով 2009 թվականին Վանաձորի քաղաքապետարանի կազմում ստեղծվեց 5 աշխատակցով Ինքնակամ կատույցների օրինականացման և տնօրինման բաժին: 2013 թվականին բաժինը , կառուցվածքային փոփոխությունների արդյունքում, միացվեց Ճարտարապետության և քաղաքաշինության բաժնին:
2009-2012 թթ. Ինքնակամ կատույցների օրինականացման և տնօրինման բաժնի աշխատանքը կարելի է համարել արդյունավետ, քանի որ վիճակագրական տվյալները ցուցանում են , որ կատարվել է մեծածավալ աշխատանք (2009-10 թթ՝ 5 աշխատակիցներi, 2011 թ.՝ 4 աշխատակիցներi և 2012թ. ՝ 3 աշխատակիցների ջանքերով): Ստորև ներկայացնում ենք 2009-2012 թթ բաժնի կողմից կատարված աշխատանքների վերաբերյալ վիճակագրական տվյալներ:
2009-2012 թթ բաժնի կողմից ստացված դիմումների քանակը`
2009թ. – 300
2010թ. – 1138
2011թ. – 1124
2012թ. – 610
ընդհանուր՝ 3172
Բյուջե մուտքագրված գումարն ըստ տարիների՝
2009թ. – 9, 4 մլն դրամ
2010թ. – 44, 4 մլն դրամ դրամ
2011թ. – 60 , 8 մլն դրամ դրամ
2012թ. – 30,6 մլն դրամ
ընդհանուր՝ – 145,4 մլն դրամ
Բաժնի կողմից ներկայացված քաղաքապետի որոշումները՝ ըստ բնույթի
2009թ.
Համայնքի սեփականություն – 74
Վարձակալություն – 25
Օտարված – 22
Շինությունում կատարված փոփ-ների օրին. – 12
2010թ.
Համայնքի սեփականություն – 186
Վարձակալություն – 51
Օտարված – 144
Շինությունում կատարված փոփ-ների օրին. – 36
Բնակելի տների օրին. և հիմքերի վերականգնում – 51
2011թ.
Համայնքի սեփականություն – 63
Օտարված – 69
Շինությունում կատարված փոփ-ների օրին. – 26
Բնակելի տների օրին. և հիմքերի վերականգնում – 858
2012թ.
Համայնքի սեփականություն – 39
Օտարված – 43
Շինությունում կատարված փոփ-ների օրին. – 22
Բնակելի տների օրին. և հիմքերի վերականգնում – 287
Վանաձորի քաղաքապետի օգնական
Էդիկ Հովսեփյան