«Վանաձորի համայնքապետարանի աշխատակազմ» համայնքային կառավարչական հիմնարկի «Դաշինք հանուն կայուն և կանաչ կառավարման» ծրագրի կարիքների համար մամլիչների ձեռքբերում։ Ընթացակարգի ծածկագիրը՝ TS/2020/421-733_VM/Sup-05

Մրցույթը անց է կացվում ԵՄ PRAG ընթացակարգերի համաձայն, ուստի փաստաթղթերը կազմված են անգլերեն լեզվով: Մրցույթին մասնակցելու համար անհրաժեշտ հրահանգները՝ ժամանակացույց, հարց ու պատասխան, անհրաժեշտ փաստաթղթեր, մրցութային փաթեթի լրացվող ֆայլեր և այլն ներառված են c4b_itt_en INSTRUCTIONS TO TENDERERS ֆայլում:

 

Ամսաթիվ Ժամ (ՀՀ)
Պայմանագրային կողմից պարզաբանում պահանջելու վերջնաժամկետ 10 Ապրիլի 2023
Պայմանագրային կողմի կողմից պարզաբանում տալու վերջնաժամկետ 13 Ապրիլի 2023
Մրցույթները ներկայացնելու վերջնաժամկետ 17 Ապրիլի 2023 17:00
Մրցույթի բացման նիստ 19 Ապրիլի 2023 11:00

 

 

Procurement of balers for the needs of the “Alliance for Better City Governance” program of “Vanadzor Municipality Staff” Community Management Institution. Procedure code: TS/2020/421-733_VM/Sup-05.

The competition is conducted in accordance with EU PRAG procedures, so the documents are prepared in English. The instructions for participating in the competition – schedule, question and answer, necessary documents, files for the tender package, etc. – are included in the file c4b_itt_en INSTRUCTIONS TO TENDERERS.

DATE TIME (Republic of Armenia)
Deadline for requesting clarifications from the contracting authority 10 April 2023
Last date on which clarifications are issued by the contracting authority 13 April 2023
Deadline for submission of tenders 17 April 2023 17:00
Tender opening session 19 April 2023 11:00

 

Նյութերին ծանոթանալ հետևյալ հղումով  / You can get acquainted with the materials following the

TS/2020/421-733_VM/Sup-05

You May Also Like